How could I live with myself...

Knowing that I let our love go♥
Jag saknar dej så jävligt mycket, och tänker på dej för varje sekund som går och för varje låt som jag lyssnar på...
Jag vet att du tänker på mej då o då... önskar man kunde spola tbx tiden ett tag för jag ångrar grovt allt jag gjort :'(
Har lite ångest idag hehe
Jobbade idag, lite saker hände, fick btw tbx min mobil, med ny skärm, fuckt touch o fuckt belysning, tack idiot... 700 kr för att få skiten ''lagad'' uff :S
Kolla nyss på grown ups, har hela tiden velat se den men nåt kom i vägen varje gång, kan säga att filmen är typ sådär, halvt torr halvt rolig, en mish mash av gamla kända typiska Adam Sandler komedier som man tröttnat på
Ja, är lite trött, ska snart upp o duscha.
Av en konstig har jag haft turkens ansikte on my mind hela dagen, hmmm jag hoppas det inte är allvar, he's a bad guy hahhahahahahhah okej okej okej cut the music out... how to love :P
Jag kolla på mitt provschema och jag kan säga att jag dog lite inombords, har teknik o fysik nästa vecka... och jag kan inget, hatar verkligen de här ämnena, trodde man skulle bygga och designa och kanske utforska teknik inte sitta och ha prov om mätintsrument elr va fan det kallas ahh snear :/
ja ja, är det nåt ni vill veta just comment ;D
I Torsdags

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på film med pojkvännen :)

Är allt bra med dig?



Kram

2011-10-15 @ 22:31:19
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0