Shoppat

Pengar stannar inte i min plånbok särkilt länge, på två veckor jag jag shoppat för ca 800 kr... Och jag e nt nöjd !
Jalla, har man så kan man!
Var i stan igår efter skolan med Noor, Yasmin o Marwa.
Det enda som intresserar mej för tillfället är fina stickade tröjor o koftor med fina knappar (ja jag vet , wtf?) och blusar som man kan stoppa in i högmidjade jeans (oxå i jakt efter de).
Så mysigt o casual o fint helt enkelt, o varmt i detta 2 gradiga väder.
Iaf köpte en vit stickad halsduk (borde köpt vantarna men neeej måste alltid ha en anledning att sticka till stan hahaha) och en kamelbrun skjorta med svarta prickar från ginatricot.
Och så köpte jag 2 par fina örhängen från Ur&Penn, en av de köpta jag på sommaren men tappa en dagen efter, det e typ mitt nya basic örhängen. Sen en vattenmelon-läppglans och såna body splash summer något oxå.
E skitnöjd hahaha... men som sagt, I want more!
Kom hem idag och haren bra känsla av att jag lyckats på samhällsprovet (brushan det var teamwork till max)
Iaf, idag innan provet blev vi helt jävla taggade o började skrika från fönstren, under oss e NTI o rytmus och de tog en rökpaus därnere, så stog jag där och så skrek vi saker till folk: typ vad kallas en blodig kines: tampong
hahhahahahha
Sen ser jag en fin grek därnere (typiskt) och så skriker jag Hi beautiful, o så tittar han upp o ler och jag bara glor tbx o ler hahhahaha...
Iaf, hade på mej the new clothes...
Sen händer detta när vi är på väg hem :
I bussen : Noor- jag är skittörstig
Sen... 
Noor- vi köper nåt från kiosken
Jag- Jaja okej
Noor- Å naj de killarna står där
Jag- naj naj det e lugnt de e små
När vi är där e de inte alls det (hahahahaha)
Iaf så får Noor syn på en pistol och killarna säger : akta så nu inte skjuter henne ( vet shi vem de mena men nån av oss iaf)
så går vi in o jag hör lite skott (luftpistol, grymma kunskaper brushan)
Sen går vi ut o Noor ser den igen och killarna råkade ha den siktad mot henne o hon flippar ut o bara omg omg omg pisto pistol pistol
Jag- idiot det e en luftpistol (nu får jag syn på den fine turken)
Och sen när vi vär är där bilarna kör biten framför kiosken står vi o glor (jag o Noor)
Jag på turken o Noor står snett och i en höjd ungefär vid min mage med ögonen öppna till max och jag står där med en godisbit på läppen o stirrar på den hasch-säljande fine turken, han kollar upp o kollar en stund, sen börjar Marwa med sitt vad vad vad vad vad vad vad vad, efter en stund kollar den nudelätande pistolinnehavaren (arab) upp ( med nudlar i munnen) o helt plötsligt glor hela maffian på oss....
Ena sekunden står jag o kollar på turken, o när väl araben lyft sitt huvud blir jag helt plötsligt lika snabb som afrikanerna som springer och är borta därifrån med ett jävla flin och har me mej Noor under armen på 0.1 sekunder.... Hahhahahahahhaha jag dööör
Asså det är alltid action i min vardag hahahhahaha
Juste glömde nämna att vi hade såna politiker från moderaterna och skolverket och vi skällde ut hela deras system, och det var återigen Jag, Noor, Ashraf o Sara.m som snackade o hördes... Typiskt, jag som trodde att samhällsvetarana är de som är glappa i käften :S
Sov i 5 timmar o e halvt pigg nu, kollar på dumma mej o e inne på fb
Här e iaf gårdagens inköp :
Glömde visa er de fjäder örhängerna i metall (guldfärg) skitfina, hade på mej de idag !


och så finns det en bild till men den vill inte laddas upp :S
Iaf ska kolla på min film nu o chilla
Dagens låt bjuder jag oxå på
It Girl- Jason DeRulo ♥ Så sött
Hörs sen, pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-10-15 @ 11:38:49
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Evah

Fina örhängen :)

2011-10-18 @ 13:03:15
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0