Skiter i...

HISTORIEPROVEEEET!!!!

Fuck det har nt ens rört boken nää fuck det god dammit tänker nt skriva ett prov jag vet jag kmr faila på!
Usch, dagen va överkonstig... hade spanska första lektion sen en djurig håltimme, stack ner tilll NTI o köpte cola o kokosbulle (som har blivit mindre o dyrare wtf?!)... sen hade vi nån lektion o lunch, o så e engelskaläraren sjuk (yes yes yes MOAHAHAHH fuck you suckerrrrrrr!!!) och matteläraren e oxå sjuk btw så jag slipper u-samtal med honom hoppas han dööööööööööööööööööööör!!!
Ja så under håltimmen stack vi till stan och jag hitta et par blåa högmidjade byxor, tog en random storlek som satt finnfint, lägger upp bilden sen är för laaat shit!
Fick nyss en biobiljett av mamma, guuuuttt!! min fjärde o araberna HATAR  bio, ''varfor betala ner jag kan lada ner den yaaaaao''?
Och så prova jag jackan, och jag älska den!!! DEn var så varm o fin o mysiiig att jag svettades bokstavligt shiiiit hahhhah  me like dada no like price fuck him he will pay anyway MOAHAHHAHAH...
Jag borde avsluta inlägget innan ni tror jag e riktigt cp nu, juste stack till stadsbiblan för vi skulle låna en bok till arabiskan jag svär asså va där me Noor o vi snea heeeeelt heeeeeelt, satt o skrek sjuka saker uppifrån sen kom det en flock med kinesiska/japanska? turister och fota biblioteket hahahha de såg översnobbiga ut alla va fan klädda i    kostym, och tjejerna va korta, bokstavligt korta, japp nu sticker jag ska på dass pallar nt hålla mej hahhahha
koooka MOAHAHHAHAHAHHHA

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej! Ville bara tipsa om en sjukt bra sida där man kan få present kort på bland annat H&M och Nelly.com HELT GRATIS! Det är enkelt och funkar verkligen! registrera dig här http://www.gratismakeup.se/?r=257995

kram!

2011-10-26 @ 20:44:50
Postat av: Benita Fransén

Ny bloppis på bloggen med riktigt billiga priser, ta en titt :)

2011-10-26 @ 23:37:26
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: Benita Fransén

tack :)

2011-10-27 @ 00:12:12
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: Minnali

Det är för att historia SUGER! Är så tacksam över att allt det där är över för min del :):):)

2011-10-27 @ 16:01:01
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0