Skolfoto :D

Vi hade skolfotot förra veckan tror jag , och jag tror jag blev fin i klassfotot, för det ska ju vara me i Malmös gymnasiekatalog och i den e alla gymnasieskolor med, så det e lite synd om man typ halvblundar eller gör en fail pose :S
Jaja jag failar ofta på mitt eget foto men vi får se hur det blev, idiotfotografen tog den UPPIFRÅN, seriöst jag såg ut som en häxa typ... :O
Jag fick btw jobb hos min kusin ju, har jag sagt det eller?
Jaja jag jobba idag och det var halvtråkigt i o me att sommaren har kommit tillbaka till Malmö av nån konstig anledning, idag var det ca 21 grader! Men med perfekt vind så det var inte för varmt och inte för kallt, perfekt... :D
Önskar att sommaren var så!
Ja, efter att jag kom hem åt jag falafel med fetaost (övergott) , kolla lite på tv, sen stack jag o duschade, de har ftf nt lagat klart badrummet så vi använder ftf uteduscharna, fyyyyy !!!
Men vad de säger är de klara på onsdag, och det hoppas jag verkligen för jag är jävligt less på detta!
Är inne på facebook och ja snokar lite och kollar runt lite... En ''sen'' lördagskväll och jag har värsta lusten att ut och festa loss hehe.
Bjuder på en bild vi tog lite innan vi tog skolfotot :D

Mjau <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0