Evigheter sen sist!+ Bildbooom

Vet inte varför men jag har förmodligen varitlat som vanligt!
Jag har varje gång jag köpt nåt nytt fotat nya saker jag köpt osv, men sen inte orkat blogga!
Skolan går bra, några har bytt skola och ja, vi andra står ut.
Jag har väl börjat vänja mig och är inte lika nojjig som förr, folk har för det mesta gett upp bitchigheten och alla försöker komma närmre varandra, vilket är rätt så positivt ju!
Det är sportlov och här sitter jag med världen grovaste hosta, tack vare min lillasyster -.-
Igår va jag i biblan med Noor och Ilona för att plugga, ist blev det snacks och en massa babbel. Sen stack Noor med sin mamma och jag o Ilo satt kvar ett tag sen stack vi och köpte pizza och stack hem till mig, btw det var finfint väder igår!
Så, ehm, spanskan går åt helvetet med denna idiotläraren, han har ingen koll på oss och vi har kommit ''så långt'' att vi inte fattar något längre :S Df hoppas jag och Noor att få byta till franskan så snart zom möjligt för att den läraren har vi i engelska och vi vet att det är en jobbig, men duktig lärare!
JAG HATAR FYSIK!
Jag har inte fått min 1 gång i månaden sak på fem fucking månader! E jag döende, e jag steril???
No idea, och när ja skulle till skolsyster var hon sjuk, VARFÖR JUST DÅ DIN IDIOOOOT?!??!?
Denna onsdag är sista dan jg jobbar på skitstället, jag ha även sökt sommarjobb nu och hoppas på det bästa (att få något).
Sen så åker vi skidor i vallåsen i mars! YAAAAY!
So now I've updated you för nästan en månad! Nu Kommer bilderna:
By me till spanskläraren :P
Det sista tandläkaren pimpar tanställningen med, HOPPAS JAG :O JÄTTEJOBBIGT ATT ÄTA!
Det är för överbettet btw, annars e mina tänder raka :P
Köpt tre par såna, exkl det försa fjäderörghänget
Älskar såna earcuff örhängen, köpte öven ett par med svarta fjädrar, men jag bär dock bara en av de för att det nt ska se too much ut. Vill köpa ett par ugglor och annat gött, sen vill jag shoppa oxå!
Denna oxå, de två små är i silver , fick de och ett par pärlörhängen från mamma (silver)
Har tyvärr inte fotat alla, kommer nog nån dag :P
Och på tiden att jag köpte en klocka, måste dock snart ta in den för lagning för ett litet fel!
Glömde berätta att vi öppnat skolans kiosk nu :D
Dats it yaao ;)
Trevlig fortsatt dag! :D

Kommentarer
Postat av: Mahtab

Läs gärna mitt inlägg om hur du känar pengar på din blogg, det bästa är att du inte ens behöver ha många besökare!



http://matiib.blogg.se/2012/february/sa-har-kanar-du-pengar-pa-din-blogg-1.html#comment



Jag hoppas att du har haft en bra dag!

Kram



(sorry om du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-02-25 @ 01:29:53
URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: Hannah och Bella -ZOLO-

Hoppas att du får en fantastisk helg!:D

2012-02-25 @ 10:06:51
URL: http://zolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0