Bättre sent än aldrig+ nytt armband

Fick ingen sömn alls ida, somnade 5 vaknade 7 -.-
Det enda jag gjorde var att jag svor åt pappa och åt min släkt och gick runt som ett spöke, såg mej sj i spegeln alldeles kritvit och mina ögon var minimaliska, näsan dubbelt så stor (som om det fattades :/ ), så fick sminka mej extra noga...
Anyway tog me presenten till min kusins son, tänkte ge han den förra veckan men tkte det var pinsamt (varför?) så bestämde mej det idag, tog även med mej ett block , penna o sudd och skrev den där jävla novellen till svenskan, nu har jag bara bokrecensionen men är inte klar med den än (det e rest) men ingen brådska den är ändå sent, fast vill bli av med den innan skolan börjar och annat börjar rulla in.
Så, funderar grovt på att byta tillbaka till ekonomi, e det försent? Vill inte gå ner en klass, fast e ändå osäker, hmm?
Ja juste, gick runt ite idag för jag var seriöst dödsuttråkad och min rumpa var alldeles platt för att jag suttit där i 7 timmar utan syssel :O Sen hitta jag den, ett armband jag inte tvekade att köpa på en sekund
, here it is :
Den är lite suddig men kolla på spegeln så märker ni att fokusen ''fallit'' där + sista gången på den där festen skulle ''nån smart jävel'' ''fixa'' nåt så har kameran varit konstig sen dess, försöker dock lösa det snart :P

Kostade 100 spänn o e mitt 5 ''öga'' armband, vet nt vf det e tradition o ha sånt och nu förtiden bär många det, så det e liksom mode oxå, kanske en mini tattoo? Behöver verkligen hjälp :O
Jalla ska försöka sova nu, pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0