Chill med modetidning& Naturgodis :D

Halluuuu!
Mår extremt illa för tillfället ch är skitsömnig!
Anyway, efter skolan satt vi och vänta typ 40 min tills Ilonas franska omprov började satt och snackade och fjantade och typ snackade med It-Teknikern ? om det med ''windows falskt något'' och det funkade inte, fail för skolan eller? HOPPAS!
Hahhaha, efteråt stack jag o Noor till Coop nära busshålplatsen och Marwa tog bussen till GAT , köpte ''Glaze'' och naturgodis. Kom hem, åt en halv portion o mådde illa, fyllde på cola light och öppnade tidningen o åt naturgodiset... kanske df jag mår illa? Jag råkade oxå köpa en extremt äcklig sak, fyfan, cashew med lime o nåt, fyfaaaaaaaaan smakar som toalettrengöringsmedel -.- AAAAAH kommer aldrig rensa toaletten igen fyfan som jag mår illa!
Fick tbx fysikprovet som läraren fick för sig att jag fuskat av Noor? (Ja wtf -.-) , men till sist övertygades han (förhoppningsvis) att vi både trodde att vi knappt trodde att vi skulle få ett E (G) och att varken jag eller Noor var något ''fuskmaterial'' hahahha, anyway, kammade hem 7 poäng, yeaaay inget fysikomprov!!! Yippieee!
Sen har det där med Powerking hamnat på min vardag? Höhö, dricket den gröna o den rosa och idag köpte noor den blåa och jag smutta lite på den, och nu tycker jag återigen om den! Hmm, kanske för att jag druckit för mycket av den gröna , höhö...
Sköljde ansiktet med vatten oc torkade det med en bomullspad, det blev rent och fint, men lite torrt, så jag smörjde in den med :
Relax Derm
Som är en av de krämerna jag fått av mamma då min haka var torr och fällde hud, nu e den myyycket bättre, och krämen är inte kladdig utan absorberas direkt av huden och bokstavligt lugnar ner den, använder den morgon innan smink och på kväll äfter at jag tvättat ansiktet! Verkligen något att rekkomendera!
Funderar på att börja träna snart, har tröttnat på min mage! Bara behövs nån kompis att träna med, det är skittråkigt att gymma själv ju ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0