Hej Bakfyllon :P

Igår typ klockan 3 på kvällen kom Ilona hem till sig o öppna en chatt med mej, hon va typ flummig o börja säga konstiga saker, men nekade att hon va full hhahahaha, anyway ringde henne idag och hon sa att hon skämta... mhhhmmm hahhahha.
Vakna 08.30 för mitt jobb idag, jag haaatar att gå upp då okej, man e i sin djupaste sömn då och sängen e så gosig och det e så kallt utanför :( Anyway, det var dödstomt fram till klockan 1 , buuuuuuuuhuuuu :'(
Smarta jag trodde att jag hade telefonen på laddning men verkade visst som om jag glömde koppla laddaren till strömbrytaren hahahha :P
Jara, hur va er nyårsfest da, eller nyår överhuvudtaget? Min var dödstråkig , och första mål mat jag åt var en halb burk majs, hahahahhaha spännande -.-, hade brottom va ska jag göra ;)
Ligger i sängen med datan, har ftf inte bytt om och jag e skitsömnig, jag borde göra mina läxor imrn det e fan en vecka kvar :O Shit asså nej behöver längre lov , det var längesen jag välkommnade lov, men sen jag börja på den här skolan är det nu det enda jag längtar till ...
Sooo, bjuder på en låt yao ;)
Beyoncé- I miss you
ja jag sa jag ska försöka, det går inte över bara sådär :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0