News ... + foton

Hellu...
Här e jag, glömde laddaren igår och sen efter en del mailande o smsande visade sej att marwa råkat ta den hahahaha, iaf hade ca 2 timmars laddning kvar som räckte gott o väl, skulle ju ändå kolla på vampire diaries och rocky V :d, loveeee♥
Sen vakna jag ganska tidigt för att bemöta en fruktansvärd dag... En grinig kusin :/
Anyway, typ det som va kul där va en gammal pratglad grekisk man och lite nytt smink :P
Köpte en lipgloss från I Love... Raspberry&Blackberry (Fallit för podukterna!)
Och en lipbalm oxå fån I Love... men det är Caramel&Cream :P
Och så köpte jag en dubbelsidig mascara med eyeliner på andra sidan från Sabrina Rudnik :D
Jaja, känner mej stolt över inköpen, efteråt fick jag gå till Marwa och hämta min laddare (data asså) och vänta att hon skulle bli klar så vi gick ut tsms, jag skulle hom och hon skulle ti Hanin .
Hahah när jag kom hem va mamma o pappa överrädda att det hänt mej nåt, jag sa ju inget och min kusin kör som en galning :P
Soooo, dags för kassa webbcam-photos
Jag o Noor broooor

Kommentarer
Postat av: rebecka elghany

waldi mn maser we mama mn sweden haha :) om du kan arabiska ? annars , min mamma är svensk o min baba är från egypten :)

2012-01-22 @ 13:49:48
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/
Postat av: noor

brooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr saknar dig

2012-02-28 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0