Nya jeans o hårinpackning :D (+foton)

Zälääääääm :D
Altt bra va elelelleliiiii?
Jarå, här sitter jaog me daotan i knäut och greubllaor övor ifaol jaog ska keopa ett paor vainröwda jeans?
Haor precais fått heim ett paor gröwna freån KappAhl .
Ja det va skånska det, här e översättningen :P
Här sitter jag med datan i knät och grubblar över iffal jag ska köpa ett par vinröda jeans?
Har precis fått hem ett par gröna från KappAhl.
Och actually, me like, jag väntar otåligt på våren för att slänga va mej vinterjackan, på med skinnjacka och converse och äntligen se finklädd ut :D Denna torsdag föll den första snön, och nu e det överslaskigt ute...
Asså det e plusglader ute så snön överlever inte (TACK O LOV!) , men ändå e det inte kul me slask.
Jag slängde mej av mina uggs på onsdag och var sååå glad över att ingen snön fallit och att man nu kan ta på sej converse, inledde det med de svarta, och på torsdagen avsltades det med de nya denimblå... tack o lov att jag inte tog på mej de vita ... :O
Glömde berätta m fredan igår, vi hade typ chillfest i klassen me vattenpipa (hehehe man får egentligen inte :P ) , vi öppna fönstren och hade först problem med kolen, den snabba hade tagit slut hos maysa så hon hämta den vanliga, som aldrig tändes, så fick jag o Ilona snabbt springa ner till kiosken och köpa ett pack snabbkol, den e riiiktigt snabb, bara håll lite över tändaren och den börjar spraka och snart glöder den ;)
Det blev en riktigt arabisk stämmning, dabke , magdans o pipa. Marwa hade bakat kärleksmums och vi hade köpt tre påsar chips och två flasko läsk (som nästa gång borde vara 4). Riktigt kul var det iaf, och mina dabke-skills har förbättrats, och snart kan jag den snabba och de  palestinska!
Så nog babblat, nu e det foton som gäller :P
Behålla eller inte behålla?

Ser man tjock ut? Vet nt .... tror de e i samma nyans som mina jeggings :O

Hårinpackningen och min drömtattoo...

Jag tänker göra en ny header, har tröttnat på denna, men ska dock inte byta tema, det är för jobbigt från blogg.se ! Headern ska ha samma tema asså :P
Ja o btw på fredagen tog vi en heeeel del bilder på toaletten, men Maysa idioten gjorde så att 8/10 bilder blev suddiga... bravo -_-
Men här e en av de lyckade, klippte btw ut de för jag e osäker om de vill va me
Liiiite brunare blev man


Jalla hörs sen, pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: rebecka elghany

:) vart kommer du ifrån?

2012-01-23 @ 10:48:16
URL: http://rebeckalernhede.blogg.se/
Postat av: jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

2012-01-23 @ 13:11:01
URL: http://jbsoul.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Live Love Laugh

Behåll dem! Kul med lite färg :D



Kolla gärna in min nystartade blogg med inriktning på musik och skönhet! Hoppas du gillar den :D Kram

2012-01-23 @ 14:10:26
URL: http://ccecilie.spotlife.se
Postat av: Cecilie - Live Love Laugh

sv: Tack ska tänka på det! :D

2012-01-23 @ 20:28:41
URL: http://ccecilie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0