Solarium 2+ copa del rey

Si si siiiiii!
HALA MADRID♥
Tänkte blogga snabbt unnder pausen.
Det e Copa Del Rey matchen mellan Real Madrid Fc o Fc Barcelona... Real leder 1-0 för tillfället och håller tummarna för en seger för andra gången i rad, det behöver de verkligen, och det ser ut som om de studerat Barca-spelarna ordentligt för det var de som hade bollen mest och visste nätan hela tiden vad de skulle göra, håll tummarna!
Anyway, hade idrott idag på friskis som vanligt coh tänkte sola innan vi börjar, det blev 9 min för 30 kr, i en liggande solarie. Va ska jag säga, va skiträdd det känndes som att ligga i en kista typ, fyfan riktigt obehagligt :S
Ilona va me mej o väntade o bad henne snacka me mej, kommer aldrig våga göra det själv hahaha. Fast sen när den va igång va det me lika, det var skönt och fläktarna gjorde sitt jobb, svettades knappt något!
Jag märker att det blev lite färg denna gången, nästa gång blir det 20 min och då ska jag fan ha en spetstrosa eller nåt för att slippa märket.
Jaaa, hade biologi-redovisningen me Noor om havet, jag tyckte det gick bra hoppas betyget oxå e det.
Ja har andra halvlek börjat, tack o hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0