Tattoo Inspiration

Har funderat nu ett tag på att göra tatuering och det har Ilona oxå, hon känner nån som gör det svart o billigt, fast proffsigt.
Jag behöver inspiration till en tatuering jag kan typ dölja framför föräldrar o släkt men sen kunna visa den utanför den kretsen (för Ilona e det fritt, men det ska vara en tatuering med mening.
Sååå, här börjar inspirationerna :
Lil Waynes ''Fear God'' tatuering är fin, kanske inte där men alltid något!
Sen de dropparna representerar de som mördats i hans familj, om jag ska göra nåt sånt blir det alldeles för många hahaha :/

Denna va riktigt fet okej, platsen o sånt allt e riktigt ... ja nåt, hmm, kanske ist för ett shhh bli det mitt namn elr nåt?

Den mannen hade jag utan tvekan tatuerat in på min kropp, men men päronen hade nog inte ens tänkt över saken -.-, kanske ett litet Eminem på nåt finger eller nåt? Han är en riktig inspiration ♥

Kanske ska jag tatuera in Σαρα i skrivstil på fingret och ett ♥ bredvid
vill ha inspiration... help?
Ish, jaja ska publicera nu, vaknar tidigt imrn :(
Pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

Deltag i min blogg tävling, då du har chansen att vinna ett porträtt som jag ritar till dig ^__^



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Var med vettja! trololol ^__^

2012-01-07 @ 21:46:44
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: fanny - Photography

älskar lil wayne & Eminem! <3

2012-01-09 @ 12:43:28
URL: http://fannynordst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0