MA B-DAY!!

Förmodligen årets mest tragiska händelse...
Alla är bortresta, fastande eller arbetande idag asså aaah :(
Typ värsta antal gratulationen everrrrr okej, det va stackars 10 personer online fattar nt ens hur jag överskred antalet    ...
Hade tänkt övningsköra, jag sov inget som vanligt och  vaknade och försöktre fixa interneten igen som hade försvunnit helt igår, så den funkade sådär klockan 6 på morgonen och satt uppe lite, fick lite gratulationer från mamma, pussar och lite sång osv sen städa jag och duschade i hopp att få övningsköra. När klockan väl ringer 18.00 ... vaknar jag, 10 minuter sen blixtrar det och det ÖSREGNAR, okej ÖÖÖÖÖSREGNAR!!! WTF MANNEN!
Snea grovt då körningen skulle vara höjdpunkten på dagen :( imrn ser det ut o regna oxå, hoppas dock inte :'(
Ja, äntligen har jag pluggat lite ekonomi och borde bli klar med kapitel 4 ikväll, ska vara klar med 5,6,7 till slutet av veckan ! Sen ska jag göra kapitel 20 och några uppgifter sen e jag heeelt klar! Fan vad jag längtar till skolan! E riktigt nyfiken över att se hur det kmr gå i år! Så mycket nytt! Hoppas det blir några nya knytna band och massa kul, o mindre drama ...
Ilona kommer tbx om en vecka då taggar man ben and jerry cookie dough och nån fin restaurang, måste bryta fastan och börja anpassa med efter SVENSK tid nu, helt seriöst jag är helt anpassad efter amerikansk tid -.-
Ehm ja, Juli är  väl snart slut, det dröjer inte länge förrän skolan r här, hoppas jag...
Tagga Danmark med vännerna kort kort efter skolstart och Stochkolm med skolan :)
Önskar Aye var här, sommaren hade gått så mkt bättre och fastan o allt :( Saknar dig idiot ♥ 
 
 
Början av ettan förra året, läge och känna sig gammal än? :( Saknar Noooor!!! Jalla lovet spring spring spring !
Trackback
RSS 2.0