Heeeej

Heeej ♥
Hur e det? Fan va lenge sen det var jag skrev ett inlegg her, men nu gor jag det. Har skit mycket att beretta om, o jette manga bilder att visa men ni merker sekert att jag inte skriver fran min egen dator, eftersom jag e hos mina kusiner, o bosketverna saknas her, men nu ner sommarlovet har borjat hos oss, har sommarlov i 4 mander borja for 2 veckor sen, sa ska vi fixa internet har pappa lovat, for vi va fullt upptagna med vara studier her eftersom allt e nytt o svart for oss, men tha, som jag sa det e mycket att beretta men nu har jag inte sa mycket tid for jag e hemma hos mina kussiner och pappa tjatar om att vi ska ga hem nu sa jag skriver lite hur som helst, ville bara kicka in her lite o sega hej o att jag lever, haha. Saknar sverige skit mycket kan inte fatta att det snart ska ga ett helt ar fyfan va tiden gar snabbt, saknar min besta ven sara sjukt mycket o du vet det sara eller hur? haha, aja, ska ga nu men forhoppnngsvis ska vi fixa internet nesta vecka o da ska ni fa nog av alla bilder o inlegg.
Ha det gott en sa lenge, o vi hors senare
Puuuusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0