Härlig dag!

Det började med att jag försov mig (IGEN), skulle vakna 07.30, snoozade och så ringde klockan aldrig mer.
Sen vaknade jag av ett sms och klockan var 08.38, börjar 09.05 -.-
Sjukanmälde mej och gick upp, bytte om och lockade håret (som blev fucked up när jag va kom till skolan :/ )
Jag var väl medveten om att jag inte har några lektioner mer, ingen idrott för killarna har testet, lååååång rast till mentorstiden som inte en e med på närvarolistan för min del sen ingen matte idag för vi som går matte 1c :D
Så vi stack och åt på campus medans killarna simmade, ville ha en shishkebab tallrik men det skulle ta tid, så det blev kycklingspätt, även om jag föredrar shishkebab...
Sen efteråt stack jag och Ilona och solade, hon tog 20 min och jag 30, vi hade redan gått in i våra rum så ser jag tjejer som bestämmer sig för våra rum, så springer jag dit till automaten och kallar på Ilona att komme nununu hahhaha, så la jag in mynten till den tröga automaten och sprang in igen.
Fast fyfan de sista 10 minuterna var heeelt obehagliga :O Värsta helvetet, min röv var typ grillad när jag kom ut. Ryggen och röven var helt röd/a :O
Sen så hade vi mentorstid o gjorde brukarundesökningen om skolan och efter det hade de matte. Men vi bestämmde oss för att röka vattenpipa efterskolan men vi har ingen tobak, så jag o Noor gick och köpte tobak i äppelsmak (som blivit dyrare) , snabbkol och tändare sen drog vi till stan/H&M.
Köpte äntligen en väska i modellen jag ville ha från H&M, men den är lite mindre än den från ginatricot men får plats för vår data :P Och en e FIN :D
Och Noor hade köpt en parfym från H&M som liknar escada summer parfymen, som jag letat efter den!!! Men det fick bli kopian, för all del jag älskar den och den är billig som fan! Köpte en chokladansiktsmask för jag tyckte mitt ansikte är värt det efter tortyren o solariet jag utsatt den för :P
Nu är jag på jakt eftere vita maxiklänningar, sommriga blusar och luftiga byxor, har ju två inte särskilt mycket använda chinos i beige och marinblått sen förra året :D
Ja det var nog det, pusshäääj♥
Min nya väska från H&M


skiittrött hihiih :P
Jag väntar på noor som har vattenpipa bilderna, laddar upp en eller två på ett senare inlägg. Ska badaa nu brushaaan med mask och allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0