Kladdkaka al la perfecion

Ja, gjorde vääärldens smarrigaste kladdkaka by myself!!!
Den blev inte för söt och inte för kladdig, den kanske borde varit en aaaning kladdigare, men det e nog mitt fel att den fick  vara i ugnen de där extra minuterna hehe:P
Saknar Aye, vi brukade göra kladdkakor och äppelpajer och pizzor tillsamman när vi hade tråkigt ...:(
Miss you hoppas du har det gött i Irak, hörde att trafiken var stängd? :O
Anyway här e cambilder :P
Smeten blev ovanligt god!
Resultatet♥

Hade lov idag så jag slappade hela dagen framför tv:en, just nu har jag kul me mina vänner på fb hehehe :P
Sen tänker jag plugga har lite prover och redovisningar till nästa vecka :/
Jalla ha det gött pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: Teodora

2012-03-24 @ 23:38:50
URL: http://teodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0