Nytt år, nya hörlurar- Skullcandy lowrider plated

Yaaao ännu ett tag sen jag var här!
I'll update you yao
Månda- Nöting special, bara nya kläder etc, juste stack till ungdomsmottagningen för utebliven mens av nån konstig anledning, o ja, så skulle en barnmorska ringa sagen därpå. Juste hade nya kläder oxå ;)
Tisdag- Även nya kläder här, hade slutade tidigt för sista lektionen (samhälle) blev ersatt med engelskan för hon va sjuk, så vi stack till modersmål (arabiska) tidigt och kom tbx för semletävlingen... hahahha jag orkade inte mer efter  nästan tre stycken, o han som vann klarade 15 st -.- Och den dan blev även ett frö till ett kommande bråk.
Det e så att Nancy e sån, hon har folk som sina hundar, skickar de på uppdrag men hon själv ''gör inget'', vi som känner henne sen innan kan alla hennes kort o vet exakt när hon tänker slå till, anyway hon satt o skicka folk att fråga just Ilona av alla som var där , om varför hon inte var med, en efter en, till sist dampa Ilona o fråga vf de fråga henne osv, det tkte de va roligt och fortsatte dagen efter...
O ja, hon barnmorskan ringde, frågade mej lite frågor, och bokade tid hos doktorn 30 April , gyn-undersökning måste inte utföras :D :D :D!!!
Onsdag- Inget jobb idag o mer yeeeeeeeeeey,  det var TOMT i vår kiosk så vi bestämde oss för att handla, men vi satt samlade i Greenroom o Nancys gäng i OrangeRoom (plusgymnasiets ''rum'') , men dock med andra människor, alltås har hon återberättat nåt de inte va inblandade i... och så kommer en jävla irakier som e fan tre ggr större än mej och börjar igen me samma fråga, jag snacka i telefon me pappa så jag hörde inte, men visste ungefär vad det handlade om, men det verkade som om Marwa o noor hann hoppa på henne så hon stack med ''damp'', så skicka Nancy Emine som blev fan nedslagen av en anna brud förra gången, så kom hon fram o fråga samma sak, så sa Ilona vf alla gör det osv o om hon ens visste om vad hon hette, så så hon Emine ''Nej men jag bryr mej nte heller'' Så hoppa jag in o sa att ifall hon inte brydde sig vf frågar hon ens... Så hoppa den där jävla fläskbeget in igen o bara vi frågar henne osv osv vf blandar ni in er era jävla slöjbitches... WTF så ful som du e så ska du fuckin va tyst...
Torsdag- Jag byter till min regnjacka (HellyHansen) o Malmö går mot varmare tider... Öppnade caffeet o sålde finfint me nya varor :D, sen, sen sen , så hörde vi Nancy klart o tydligt ge Levina instruktioner om att fråga Ilona... men Ilona hann få informationen och attackera henne med '' har du nåt o fråga mej så kan du gå o hänga dej'', så lekte ho där sej nåt o ba '' va sa duuuuu''
Det roliga e att vfastän nancy stod bakom allt nekade hon, men vi attackerade o överrösta alla de IG-barnen:D
And the fläskberg was not here.
Fredag- Började klockan 08.00, hade deckat klockan fem eftermiddag på torsdagen ända fram till klockan 05.11 då jag vaknade av en mardröm, ändå lika bra att jag gjorde, upptäckte att batteriet på mobilen var slut och ställde in väckarklockan på 06.30. Snoozade 10 min, efterråt stängde jag heelt o somnade till 06.51, skulle ta bussen 07.20, noor ringde klockan 7 o undra vad jag gjorde , ''ligger i sängen'' sa jag, ''jag oxå'', sa hon, hahahah fan trodde jag skulle få en utskällning, anyway sjukanmälde oss och tog god tid på oss att gå upp osv, kollade FB då jag missat en del, åt frukost, Ilona ringde o undra vart jag var, hemma sa jag, så sa hon att hon kommer. Så åkte hon till mej, fixa en bulle o cappucino till henne, bytte om osv o så stack vi.
Fysiken e kaaaaaaaaaaaos, fattar inte ett skit, matten oxå, jag vet mkt väl om att jag går fel linje, mycket väl...
Jaja, vi hade bestämt att äta på Ilonas Pappas subway, o so we did, beställe en 30 cm sub me cola o chips, sen tog jag en chokladkaka :D NAAAM NAAAAM :P
Jag va så mätt att jag skulle spy, o fyllde på 3 ggr, blev typ kissnödig tre ggr hahhahaha!
Anyway, sen stack vi till Triangeln, men inna dess kikade vi på klänningar för Ilona ska va brudtärna på sin syrras bröllop, hitta en riktigt fin. Så gick de till MC, jag tålde inte lukten, o stack in på rocks ist, och så hittade jag...
Mina gamla som ser näääästan likadant ut hade blivit trasiga sen tisdagen?
Hittade som tur dessa :D
Här e de gamla btw
Blir lite småsur när jag ser de, hehehe?

Jag lovar att lägga upp outfitbilder/inköps så snart jag kan, vet nt vf jag latar mej hehehehe
Jhonni, La gente esta muy locaaaaa, WTF?!?
hehehehhe, gönatt :*
Pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0