Redovisningar full rulle

Shit det är redovisningar rätt så ofta nuförtiden! AND I LOVE IT!
Vi tränades inte i nian i onödan, kan fan göra en powerpoint i sömnen och sätta upp projektorn samtidigt! Fuck yeaa!
Igår hade vi ett oväntat biologiprov som flyttades fram (jag vet -.-) i sista stunden, och jag hade fan inte pluggat och hade tandläkare så jag sjukanmälde. Och den jävla läraren vill ha intyget? E hon helt beng i skallen eller? Mina föräldrar sjukanmälde mig och jag går i fucking gymnasiet hon är fan inte ansvarig för mig och min närvaro!
Bitch with a fucking bad attitude!
Anyway, hade teoretisk idrott och sen stack jag till tandis som fixa den tanden som släppts och la till en sak som flyttade fram käkarna ännu mer, tandställningen ska bort lite efter sommaren... kan jag väl leva med :P
Jag är shoppingsugen, ska ta min månadspeng snart, och ja...
Idag hade jag redovisningen om Afghanistan under kalla kriget och det gick bättre än fröväntat för oss alla (jag, Noor, Ilona och Jessica)... Undrar vad betyget blir :O
Imorgon har jag en ''liten'' redovisning i samhälle, man skulle välja en nyhet och jag valde att snacka om Syrien (jag är för Bashar!♥) och Marwa joina mig i gruppen till sist!
Ändå rätt person , när hon joina mig visste hon inget om vilket ämne jag hade, bara att powerpointen var klar och tog för mycket tid än rekommenderad... men vi har samma ställning till detta så när jag gick hem till henne (i smyg :P) så såg hon det och va väl glad. Vi kollade mest på TV men vi gick iaf igenom powerpoint och jag upplyste henne om allt hon missat som nyheter om den hemska beväpnade opossitionen.... tills hon hittade lite fula bilder på mitt USB och la den på datan... så jag drog hennes mobil och facerapea henne, ''Im gay'' hahahahha, sen chattade jag sliskigt med Abdul, Oscar o Sebastian hahhahaha, till sist fick jäveln åtkomst till internet från min mobil och facerape mej fult , och chattade med abdul tror jag hahahha.
Sen stack jag hem och klistrade mej framför datan fram till nu, finn en del smått o gott i kylen, när jag väl pallar gå upp hehe :P
Ehm vi ska snat börja gymma, och det blir nog i 24/7 fitness, bra deal yao!
Justa facerape Ilona oxå, som blev ledsen? Hmmmm
Anyway, här kom lite bilder från när Aye skulle resa till Irak ... :/
Miss you
Och en bild på mej sen skolfotot i sommras :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall checka in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör.

Jag var lite skeptisk mot det dära i början, men nu efter 4/5 dagar så har jag tjänat ca 1200 kronor, och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt ju :)

2012-03-30 @ 07:51:42
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0