Smink= magi :O

Fan vad smink kan göra!
Jag menar, en sak räcker för att ändra hela ens utseende, t.ex. eyeliner!
Man kan göra ögonen större, mindre, kattlika, sexiga, trötta osv! Läpparna större, mindre, inga alls, fylliga, sexiga, ''naturliga'!
Just igår var jag inne och utforskade ''läppsmink'' klockan 2 på kvällen, resultatet blev:
OBS! Mina läppar är inte med i bilden ;)

Back 2 today
Idag hade jag U-samtal, och pappa väckte mej klockan tolv då jag även var i min djupaste sömn, och sa att jag skulle städa huset (yaaay!). Det tog typ en timme för mej att gå upp och jag skulle dammsuga, damma, moppa och rensa toalletterna och DUSCHA!
Samtalet var klockan 16.30, anyway slutade med att jag bara damma och dammsög och duscha.
Sen va vi lite sena till samtalet OCH jag hade glömt nycklarna(tag) till skolan IGEN! Så vi fick vänta en stund, tills jag gick ner till NTI och hittade nån snäll lärare som kunde öppna till oss :D
Sen var det klar och vädret var så fint så fint att jag vill ut med Marwa, men neeej mamma och pappa dröjde en hel del i försäkringskassan så nope, det blev inte av :(
Ilona kommer hem till mej imrn och vi ska äta godis och chilla sen gå ut i RG! Men först ska jag rensa toaletterna och moppa ... :/
Nu ska jag föröska göra PP och sen ska jag be o sova, jalla ha det gött
PUSSHAJ!♥
If you gotta girlproblems then I feel bad for you son, I gotta 99 problems but a bitch aint one!

Kommentarer
Postat av: elin - blogg designer

Har en tävling där du kan vinna en design! Kika gärna :)

2012-03-27 @ 11:23:13
URL: http://kimidori.blogg.se/
Postat av: Skönhetsbloggen!

Smink kan göra väldigt mycket, håller med :)

2012-03-29 @ 14:09:50
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0