Sola imrn

Imrn ska jag sola för att få en fastare färg, och mer tydlig.
Det blir 25/30 min och hoppas hoppas jag får mer färg.
Jag blir röd när jag precis kommit ut från solariet, men kanske efter en timme så försvinner rodnaden.
Jag tror även att cancerrisken för min del är lägre för jag har medelhavshy , dvs hyn borde vara byggd för att tåla mer. Men dock så tror jag jag inte behöver sola så ofta för att hålla färgen.
Till sommaren vill jag köpa en vit maxiklänning, och vara bronsigt brun och ha skaffat gröna linser! Greek godness gimme gimme!!!!!!! :D
Det går bra för mig på matten me gusta me gusta! Men det kommer alltid till en nivå då kanske en del är lite svårare och jag klantar till det sen skiter jag i. Hoppas jag slipper:P
Snart är det U-samtal oxå och omprovsdagar, jag är inte berädd på att göra nåt jävla omprov, så får skjuta upp det heelt enkelt.
Jag fick hem livmoderhalscancer sprutan pappret, jag vill ta den men jag har för mig att mamma slängt papprena :S
Ja, ehm vi har simtest på fredag så imrn har tjejerna ingen idrott...
Skulle egentligen göra min Powerpoint om kalla kriget men slösa tiden på annat skit.
Är helt slut ska försöka sova nu, men har inte förberett min outfi :O
Vill köpa en väska från GinaTricot, men kan inte bestämma mej för vilken färg jag ska ha, den konjakbruna ellr den svarta?
Jag vill ha den bruna, men jag har ingen svart väska (wtf jag vet :P) ... what to choose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0