Update

Sälääääääm :D
Igår var det en liten fest hos Sandra som fyllde 17 ! :D
Skitmysigt och pulig mat... längesen jag såg henne och vi kom överens att bli bättre med det (blivit iofs ett gatubarn nowadays sooo :P) . Var hemma typ 10, satt med fb en stund och deckade groovt.
Idag bytte vi matte och thank God läraren är anpassad för min efterblivna intelligens jag förstord fan vartenda tal han förklara! Vi läser matte C saktare än vanligt, dvs jag har nu chans att höja mig för att jag känner att matten är något att satsa på, engelskan går det skitbra för mig också, mitt lägsta betyg där är B, blev rätt så besviken idag för att jag fick B på min redovisning om Rocky Balboa :O
Måste ta igen historian som jag failat på och jag gjorde inte fysikprovet, måste fixa ett d eller nåt sen är det klart med skiten !
Nog snackat om skolan... och nu till cafeterian! Det går skitbra med cafeterian (dock någon tjuv från klassen A),men annars är det bra... vi handlade idag (åkte taxi btw :D) och jag tror det blir en gång till, men den här gången ska vi köra för fullt för det är bara tre veckor kvar! Vi får hoppas på et bästa, sen vet jag inte vad vi ska göra...
Ja, ehm imrn är det jag Noor o ilona som har cafet, Ilona skulle köpa nudlar och Noor ska hämta bullarna och salami och grönsaker (cafets pengar)...
Va finns det mer att säga liksom?
Dödstrött
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0